Probleme „familiale”

Decembrie 1, 2009 at 11:39 am (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , )

-Nesimţitule ! Treci şi fă curat !
-De ce ? Cine eşti tu ?
-Sunt părintele tău ! Şi trebuie să te impui !
-Te dai mare.. Mă duc acum.. Adică e ,na .. n-ai curaj să dai în mine .
-Atunci te spun jumătăţii mele !
-Haha ! E plecată din oraş jumătatea.
-Da.. atunci vecinu Mitică ! Îl chem să te bată.
-Şi care e legătura cu el ?
-Niciuna.. doar aşa..
-Deci e amantul tău ?
-Şi ce dacă ? Ne mai destindem şi noi .
-Bleach.. Dar chiar la inelul maro , tată ? Te spun eu mamei . Treci şi fă curat la mine !
-Bine , dar te rog eu sa nu-i spui !
-Nu-i spun . Dă-mi şi nişte bani să îmi duc iubita la pizza şi când vin să fie lună camera. De acum , ca să nu te spun , prestezi nişte servicii moca . Ok?
-Bine.. şefu !

3 comentarii

  1. Zwargolak said,

    Ce tata tinut sub papuc. Dintr-un poponar insa, cum naiba a iesit unul cu iubita?
    Sau iubita lui era Petrica?

  2. SolitaryGirl said,

    ah…e tare asta, imi place.

  3. krutz said,

    Asa.. acum am rezolvat si comentariile . Nu mai trebuie sa le aprob.

    @zwargolak: Iti zic eu ca exista . Nu chiar ca in cazul asta , dar na..

Lasă un răspuns

