Aventuri în club – ep. 2

Decembrie 9, 2009 at 1:50 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

Îmi amintesc ca si cand ar fi fost acum 2 ani .
Eram mic , deh.. Şi dacă aş fi fost la fel de deştept şi bogat ca şi acuma , să vă spun ce se putea întâmpla acum 1 an :

Bine , se putea întampla să am iubita şi chiar să am primul meu sarut . Ştiţi , eu sunt mai ruşinos . De aceea am cumpărat manualul ăla bun de seducţie . Am auzit că face ravagii printre reprezentantele sexului frumos , cu păr pubian în zona pubiană .
Era o discotecă , un bar , ce vreţi voi . Bun.. de fapt era un parc , noaptea , luminat de becuri . Şi barul la care serveam băuturile erau  adăpătoarele alea pentru oameni . Ăştia chiar cred ca sunt şi alţi oameni care beau apa aia în afară de doritorii de boli de gura sau porcină . Aşa ! Ziceam că citisem manualul . Eram un gigălău gelat, frezat,  frumos , cu blugi galbeni , cămaşă neagră cu sigla kobra . Mureau femeile după mine . Nu ? Aaa, da.. şi m-am mai dat cu nişte parfum ca Ghiuri Pascu , direct din supermarket . Nu de alta , dar zicea în manual că dacă nu m-am mai spălat de mai mult de 3 zile să folosesc spray sau parfum .
Apoi a urmat alegerea fetei mele norocoase . Am ochit un grupe de pizde bune.. bă , dar bune . Atât de bune încât mi se scula doar uitându-mă la ele . Aşa zicea şi cartea : să fim mai cuceritori , trebuie să simţim atracţie faţă de fata respectivă . Şi simţeam atracţia . Adică sarcinile negative din mădularul meu erau atrase de fundul ei picant cu sarcini pozitive . Da , dar nu cred că a fost o idee prea buna sa le unesc pe cele doua fara un „bună” sau „mă numesc..” si sa fi continuat câteva zile până să ne sărutăm . Şi abia apoi , după ce mă masturbam , să vină ea să-mi zică să ne futem facem dragoste . Shit.. m-a lovit cu palma şi a strigat că-s pervers. Ce , sunt pervers ? Nu ştie ea ce a pierdut ! După ce m-a dat garda afară din parcul discotecă , am umblat singur pe străzi până am văzut pe o uşă un scris mare : „Guvern” . Să fi fost un club de curve ? Cred că da, că dimineaţă m-am trezit fără haine sau bani..

*Notă : Aventurile astea nu au legătură cu primele aventuri . Slăvită fie ora de informatică că mi-a dat colegul ce se uita pe siteul de seducţie ideea.

Lasă un răspuns

