N-am idee

Ianuarie 3, 2010 at 5:55 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

Mda.. îi promisesem unicului cititor lunar care ajunge pe aici din greşeală continuarea la chestia de ieri. Dar nu pot . La mine e zilnic revelionul . Sau cel putin alcoolul de sărbători îmi umple zilnic stomacul . Şi nu-s genu care face schiţe deci nu mai ţin minte care era continuarea . Poate îmi aduc aminte mâine .

Dar totuşi puteţi să râdeţi de prostia mea .

Am şi eu mess ca toată lumea . Şi o pizdă bună avea hi5 . Dar am intrat pe hi5-ul unei pizde proaste pe care o aveam în listă . Îl avea la status . Adică carevasăzică ea se cacă hi5 . În fine . Şi pizda asta proastă avea comentarii de la o pizdă bună . Aia de care am zis prima dată . Şi am intrat la ea pe hi5 . Şi m-am uitat vreo 5 MINUTE la pozele ei . Şi m-am uitat doar puţin la fiecare poză . Pula mea ..  mi se părea că seamănă între ele după un timp . Şi am dat click ca tot omu pe „view albums” . Avea 2 . Primu album cu4 poze şi al doilea doar cu 2 . Deci m-am uitat 5 minute la 6 poze ? Fără să citesc comentarii , fără nimic ? Zi tu , cititor unic lunar.. cat de prost am ajuns ?

6 comentarii

  1. Zwargolak said,

    Rau de tot.
    U need pizda.
    Badly…

  2. krutz said,

    Da , dar am scutit banii de sarbatori . Deci merita laba . Oricum , sunt pus pe combinat gen „Aventuri in club” 😉 .

  3. Cristi said,

    Combina-te pe hai faiv.Asa e pa trend acum.Lasa niste comment-uri sukare gen: ” Ke bn iti sta.Pwp la tine! :* ” sau „M.ai dat gata.Pwp male! ” si sa vezi cum cade in plasa.La o pizda pe care ai de gand sa o futi non-stop chiar si de sarbatori si dupa aia sa-i dai cu flit,nu conteaza faţa,ci corpul.Pentru o faţa hidoasa s-a inventat punga.Aia de hartie,ca la cealalta bio-degradabila se sufoca.

    Ba,si mai lasa naibii etichetele alea.Sunt prea multe,zici ca-i un articol.Inteleg ca vrei sa te gaseasca lumea pe Gugal,dar nici chiar asa.

    • krutz said,

      Pe mine ma enerveaza pizdele gen . Daca le dai un comentariu , ceva , cer mai mult . Sunt nesatule !

      Etichetele ? Ma gaseste si pe mine lumea cand cauta „cum se face clisma” „furtun gay ” sau „fata danseaza in pula” .

  4. Zwargolak said,

    That sux ma
    nu pica nimic
    nici macar o drogata

  5. krutz said,

    De-aia pica . Dar de pe lista .
    Eh . Gasesc io pe vreuna , stai chill 🙂

Lasă un răspuns

