Ma(-)sa de revelion 2

Ianuarie 5, 2010 at 9:36 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

-Haha.. şi cum ai reuşit coaie să faci rost de masă ? – zise unu .
– Uşor . Am combinat-o pe una să mă lase şi i-am promis că o să o fut noapte şi zi dacă mă plăteşte . Că doar sunt gigolo respectat , ce..
-Da , bine mă ! Mai bine comandăm ceva de mâncare că dacă ne apucăm să bem uităm de foame .
-Coiae , îi zice unul ospătarului , adu-ne şi nouă ceva de mâncare . Câte o sută de whiskey aşa pentru început şi dupaia la felul doi sarmale sau ce ai tu , coiţ’ .
-Bine.. domnule . – răspunse el ironic .

Chelnerul a plecat . Băieţii continuau discuţia .

-Shit ! Am uitat banii . Plătiţi voi şi pentru mine şi vă dau eu banii.. fix la anu ! – zise cel tuciuriu .
-Ce , mă ? Ce la anu ? Adică nu ne mai dai ? Nu plătim nimic !
-Staţi mă chill . Sunt eu mai negru , dar am audi a7  de câteva zile . Nu-mi permit eu o masă ? Ziceam doar că acuma e revelionul şi făceam şi eu o glumă . Şacalilor !
-Ce şacali , mă ? Eu sunt un leu . Mai ales în pat ! – zise eroul nostru iniţial ( notă de la autor : căruia , ca un prost , nu i-am dat nume )  , aţi văzut doar ce am combinat-o pe princess . Mai-mai să sară pe mine de aici . Dar eu , ca un om de cultură  , nu puteam să o fac în restaurant .
-Aha.. deci ai uitat de atunci cu ” Marinela-urăşte-apa „..
-Shh.. taci mă !

Iată că a venit şi chelnerul cu aperitivele ! Şi-au făcut băieţii curaj şi s-au pus pe dans . Până la urmă , a apărut un om de vreo 2 m , cu un brand pe el de rupea tricoul . Doar că purta frac . I-a luat pe toţi băieţii ce dansau şi i-a dat afară unde i-a bătut .

– Aşa . Mersi Marius , eşti un scump . Dacă tu , amărâtul de om de serviciu i-a bătut . Îţi dai seama ce le făcea iubi . Auzi.. sună-l tu şi zii că îl aştept în 10 minute . Dacă nu vine , plec ! – zise  ea veselă .

3 comentarii

  1. Zwargolak said,

    Si te doare falca unde te-a lovit Marius?
    Princess ce a facut?
    A luat-o la muiut?

  2. krutz said,

    A luat-o :X Rau de tot . I-a dat ala in muie ca la gangbang .

  3. Zwargolak said,

    bun asa
    sa ma tii la curent

Lasă un răspuns

