Je veux money

Ianuarie 8, 2010 at 10:13 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

-Ce vrei , mă ? Taci ! – zise ea .

-Păi ştii.. dă şi mie un ban. – zise el .

Şi erau doar doi , deci vă prindeţi voi .

-N-am . Pleacă !

-Păi cum să plec ,femeie ?

-Aşa.. cu picioarele . Sau cum zice un prieten de-al meu , genial , cu peugeosul. Ştii.. maşina aia .

-..

-E o glumă . De ce nu râzi ?

-Pentru că nu e amuzant , nu e logic?

-Şi prin tonalitatea asta crezi că mai vezi vreun ban ?

-Da..

-Ha ! Mai ai şi nesimţitul tupeu să îmi ceri bani .

-Păi dacă mai vrei..

-Hai , nu fi nesimţit că deja întreci măsura chiar dacă nu vorbeşti în rime !

-..

-Hai mă , nici acum nu râzi ? Şi mai ceri bani.. Auzi la el tupeu.. cere bani !

-Deci în primul rând nu eşti amuzantă , femeia lui Dumnezeu ! Şi da, vreau şi eu nişte bani , că..

-Aa.. deci mă şi ameninţi acum ! Trăim în România, domnule ! Parol !

-Nu suntem la Badea la emisiune .

-Nu cunosc niciun Badea.

-Dar ai dat citat din el !

-Ce ? Ţi s-o fi părut . Pa !

-Ce.. care pa ? Stai aici ! Marcă banul.

-N-am mărci deci nu-ţi dau , je me jour .

-Ce zici acolo femeie ? Te zi ? Nu mai bine te.. noaptea ?

-Ha ! Tupeist cu tupeu ! Român !

-Şi ce ? Sunt român şi mă mândresc cu asta ! Şi tu zici de tupeu ? Eşti o femeie grandomană.

-Ştiu că sunt grande . Mersi de compliment . Până la urmă îţi dau banii . Poftim , dragă domn şi merci l’again pur le complement .

Multe femei ţicnite pe lumea asta , zic eu. Eroina noastra i-a dat banii vânzătorului din piaţă şi s-a îndreptat spre casă .

5 comentarii

  1. daelena said,

    Mishto….asa e la piata cu gradomanele..:)

  2. Zwargolak said,

    n-am inteles nimic fa.
    ain’t funny

    • krutz said,

      suna mai bine miss bitch in loc de fa daca imi e adresata mie chestia de mai sus 🙂
      eu nu stiu cand scriu bine si cand nu ; imi place textul , dar plm.. nu’s chiar asa retard sa stau sa rad la glumele mele pe care eu le-am facut.. 🙂
      dar sunt destul de dezorientat ca nu stiu daca imi zici mie fa sau daelenei . ca stii cum e vorba aia..

  3. Zwargolak said,

    tie fa, adica miss bici, pula mea
    ce titlu de noblete si blegete ai

  4. krutz said,

    sa stii ca rosesc !
    lasa ca in urmatorul post bag numa de-al naibii pizda , sex , futai , pula , sex din nou , sex oral , sex anal , sex , sexx , sexxx , sex produs xxx , sex amator etc 😉

Lasă un răspuns

