Uhhh , morena ! – continuare cu Ioana

Ianuarie 10, 2010 at 7:59 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

După ce a ajuns la profesioniste Ioana a meditat puţin asupra vieţii . „Uite , tu, cum e să treci dintr-o fată normală într-una aleasă” . Bine , aleasă de o matroană , dar totuşi aleasă .  Se gândea totuşi ce e ăla sex şi cum face ea sex ziua următoare , căci părinţii nu au lăsat-o cu dexul tocmai să nu afle de cuvinte obscene . Ea ştia că se zice futut acestei acţiuni , nu sex , de la Virgil. Nu-i trecea prin cap că asta înseamnă . Nu conta.. s-a pus să doarmă .

-Uhh.. ce excitată sunt ! – zise a doua zi . Mă cam mănâncă păsărica din cauza lui Smarty şi lui Saddy . Sunt băieţi buni chiar dacă ambii o au mică . Mă duc totuşi să-i întreb dacă vor să mă fută că nu pot să fac sex-ul ala de care zicea doamna angajatoare dacă mă mănâncă păsărica .

A coborât jos şi acolo la mesele care nu mai erau goale ca atunci cand a intrat ea prima dată seara trecută , erau nişte fete sexy îmbrăcate sumar . Unele nu aveau nici măcar sutien , iar altele nu aveau nici chiloţi şi stăteau întinse şi crăcănate , mângâindu-se uşor la vaginul deja prea rupt de la atâta penis . Dar ele erau fericite .

-Cine sunt fetele astea ? – l-a intrebat Ioana pe Saddy .
-Colegele tale de muncă . – răspunse el . Dacă nu te înţelegi cu ele din prima , eşti ca şi sfâşiată de rechini .
-Aaa.. păi o să ne înţelegem . Mai ales că toate practicăm sexul ăsta.. Poate mă învaţă şi pe mine vreuna ce să fac , că nu ştiu .
-Am văzut ieri că te pricepi . Vai , şi încă cum ! Mi-ai făcut aseară o chestie cu limba de mi-a stat băţ toată noaptea . Abia am închis un ochi .
-Aa.. te referi la fututul oral ? Virgil mi-a explicat cum se face  , fostul meu prieten de la ţară . Cam ţăran de altfel..
-Te-a învăţat bine .
-Dar ia stai aşa .. ce legătură are asta cu sexul ? Că nu pricep..
-Păi futut sau sex , oricum ai zice , tot aia înseamnă . Şi la tine o să vină clienţii să faceţi sex şi îţi dau banii . Tu iei jumate , bordelul jumate . Şi dacă faci faza aia cu limba.. o să fie ceva bănuţi.
-Uaaau ! Şi eu care venisem să îţi cer să mă fuţi să pot face sex ! Dar dacă înseamnă tot aia  , inseamnă că nu trebuie  să mă ajuţi , o să o facă clienţii ! Şi aşa plătesc . Eu acum mă duc sus să mă pregătesc pentru futut . Mai stau puţin în apă . Aia de aseară s-a făcut neagră , chiar dacă nu avea nicio culoare până să intru . Cine ştie ce s-o fi întâmplat .
-Da.. dar să ştii că poţi să-mi mai faci o dată..
-Bine , pa ! Mă duc acum . Poate vine vreun client cât mai repede . Pot fi şi mai mulţi !!

Şi aşa şi-a luat-o Saddy . Pizda , sex , futai , pula , sex din nou , sex oral , sex anal , sex , sexx , sexxx , sex produs xxx  , sex amator – toate erau în capul său acum şi se învârteau in cerc . Îi venea să plângă.. Dar lasă că vede el ce face şi tot o fute !

3 comentarii

  1. Zwargolak said,

    Eh vezi ce cretin.
    De ce-i baga dexul in mintea curvei nu stiu.
    Sa se invete minte.

    Si Ioana aia, moartea pulii, ce-a mai facut?

  2. krutz said,

    mai am niscaiva episoade pa teava .
    dar plm.. e greu sa mentionez intr-un post doar „si-a luat muie si a fost fericita”

  3. Zwargolak said,

    pai mareste ideea
    😛

Lasă un răspuns

