Debitari

Ianuarie 18, 2010 at 9:24 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

Mi-am reinstalat windowsu si pula mea stie de ce nu m-am gandit sa bag si language bar-ul . In romana . Cum ziceam.. pula mea stie si nu vrea sa imi spuna . Pe scurt : n-am diacritice . Asa e viata , nedreapta cu aia dreptii . Sau macar care o au dreapta..

Aveam un subiect de mare amploare despre care sa vorbesc , dar banuiesc ca nu intereseaza pe nimeni chestiile astea . Dar fiindca e blog si trebuie sa o ard si eu monden , vreau sa va spun ca am incercat sa renunt la pizza , la mec si la cola . Timp de o zi . Pai , ce sa spun ? N-a tinut figura ca din instinct am mers la magazin cand am venit de la scoala si am cerut o cola . Asta se intampla azi dupa amiaza . Dar pizza n-am comandat si la mec n-am fost . Ca am mai avut niste floricele si ciocolata si doar asta am mancat azi . Poate scriu asta ca imi e foame si incerc sa ma calc pe nervi .

N-am ce sa mai scriu.. adica am , dar n-am chef . Ma duc sa fac un dus si ma culc , ca-s obosit (nu mi se intampla des) . Si daca vreti sa stiti , o frec in sensul acelor de ceasornic . E mai rentabil .

Later edit : „LOOOL” – am mai multe tag-uri decat cuvinte scrise in post .

2 comentarii

  1. Zwargolak said,

    baga cd-ul cu windowsul
    du-te pe regional and language options din control panel
    primul tab – regional options – baga romanian
    al treilea tab – advanced – selecteaza romanian
    da-i apply
    restart
    si enjpy.
    daca nu merge, imi bag pula-n compu tau de cacat

  2. krutz said,

    Mersi :)) Da nu asta e problema , ca stiu si eu macar atat . Da n-am cd-u . 🙂 Asta e problema .

Lasă un răspuns

