Adolescentul

Ianuarie 20, 2010 at 11:29 pm (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

Citeam o chestie in click . Am abonament la click !
Eu vroiam la Libertatea , dar merge si asta . Deci citeam pe buda . Si am gasit acolo un subiect cu adolescenti . Masculul intre 14-17 ani vrea sa fie rebel , sa isi lipeasca postere pe pereti cu punkeri in actiune si sa-si intunece camera . Pizdele se exclud , ca , dupa cum zice family gay-ul : ele nu sunt fiinte ca noi . Si ca sa nu fiu total misogin : sunt altfel .

Deci asa.. masculul isi da si parintii afara din camera . Ca vorbeste pe mes cu pizdele de mai sus , sau chiar la telefon . Si daca babacii vin si intreaba un „cu cine vorbesti?” masculul poate replica cu un „iesi in pula mea!” – stiu cum e . Dar asta doar in gand.. in realitate zici doar un „nu ma intelege nimeni” si replici dinastea retarde . Dar astia sunt si prosti . Astia care scriu articolele . Unii parinti au fost si ei adolescenti cica si pluseaza la buget pentru prezervative . Pt.. pula mea !
Ma-ntelegeti voi . Astia nimeni care ma citesc . (asta ca o paralela) Deci cum ziceam . Astia care au scris articolele sunt prosti . Jurnalisti care nu stiu . Psihologii.. lu’ pestele pimp !
Masculii intre 14-17 ani nu sunt chiar asa retarzi decat in procent de 80% . Cum pula mea sa iti lipesti postere cu „artisti” rock sau orice alt Guta pe pereti , mai ales in actiune . Te sperii de ce monstru au . Asta.. ce monstrii par noaptea . Mai ales daca sunt fricosi ca mine  .  Eu mi-as fi pus un poster cu zane sa ma adoarma linistit , dar a zis mama ca daca vine vreo fata de gasca pe la mine , rade de mine si imi piere cheful.. de a fi de gasca cu ea .

As mai scrie , dar e tarziu , si tocmai am venit de la buda cu chestiile astea in minte . Ma spal si ma culc . Asta am zis-o doar sa ma laud ca ma spal si nu pute a peste intre picioare . Si sa ma laud si ca iar sunt praf .

Lasă un răspuns

