Te fu’?

Februarie 3, 2010 at 12:32 am (Uncategorized) (, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , )

-Heeeeeei . Si ia zi.. tu futi ?
-Nu ! Ce ti-a venit sa zici asta ? Ma vezi pe mine piscina ???!
-Pai sincer..
-Ce ,adica eu par chiar asa curva ? Eu sunt domnisoara , tarane ! Nu ma CULC eu cu tarani dinastia ca tine . La sapa baa.. tarane . Stii.. zic asta in sensul ca tu sa te duci sa te futi pe tine insuti , adica nu.. du-te sa faci laba . Nici asa .. mai bine ma fu.. Las-o balta ! Tarane !

El a plecat..

-Coaie , pula mea , nu stiu ce pula mea a apucat-o.. Pula mea !
-Da , ba , coaie . Te-nteleg, coaie, ca stiu coaie cum e.. Da tre sa te doara la coaie de ea . Mai bine gasesti coaie alta , sa stea toata ziua cu gura pe coaie .
-Mda.. pula mea , e usor de zis in pula mea . Dar daca nu gasesc in pula mea ? Si pula mea.. imi place de Roxana in pula mea .
-Coaie.. stii ce i-am facut eu Adrianei . I-am dat coaiele pe post de oua kinder pana a inceput sa faca nazuri . Acuma sunt cu Elena si , coaie , sa vezi cum linge coaiele..
-Uh.. vreau si eu in pula mea . Da si Roxana stie sa faca o chestie in pula mea.. Imi lasa pula lata , in pula mea !
-Da.. inseamna ca are ceva sange in coaie , coaie .
-Are in pula mea . Cum pula mea sa o intreb daca vrea sa se futa ? Acum mi-a picat fisa in pula mea . Trebuia sa ii zic in pula mea daca vrea sa faca dragoste . Pula mea.. cica e domnisoara .
-Vezi coaie ? Ce simplu era , coaie ! Ai rezolvat problema coi ! Du-te si zi-i sa faceti dragoste si dupaia pune-o sa dea limbi in coaie . E irefutabil ca e coi-mirific , coaie .
-Bun.. hai ca ma duc in pula mea  . Ureaza-mi succes .

Si iar a plecat..

-Uite.. stii.. vreau sa imi cer scuze pentru mai devreme… [i-a picat fata] Aaaah.. sfinte cacat ! Ce faci aici ? Te freci la fofo singura ? N-ai zis mai devreme ca nu vrei sa..
-Am si eu nevoile mele , stii.. Si daca tu nu ai fost aproape , ma descurc cu ce pot in momentul asta !
-Dar tu mi-ai zis..
-Si daca nu-ti convine , imi poti mirosi mana ! Am descoperit ca am niste fetisuri bizare in legatura cu facutul pipi de pe balcon si redirectionatul pe capetele oamenilor . Ma excita .
-Scarbos..
-Ce?!
-Nimic . Hai ne futem ! Te futi ?
-Crezi ca sunt piscina ? Ia zi ! Asa crezi ?
-Pai..
-Ce ,adica eu par chiar asa curva ? Eu sunt domnisoara , tarane ! Nu ma CULC eu cu tarani dinastia ca tine . La sapa baa.. tarane . Stii.. zic asta in sensul ca tu sa te duci sa te futi pe tine insuti , adica nu.. du-te sa faci laba . Nici asa .. mai bine ma fu.. Las-o balta ! Tarane !
-Te futi sau fac dragoste cu alta ? Stii bine ca Marina ma asteapta cu picioarele deschise .
-Da , bine.. macar de data asta..

Mda, am scris asta sa ma eliberez putin de stres 🙂 . Daca nu desprindeti mesajul amplu transmis , apai , pula mea ! Eu am ascuns filosofie printre randuri .

3 comentarii

  1. Zwargolak said,

    Coaie, in pula mea.
    CE pula mea coaie, CE pula mea?
    Pai chiar asa, CE pula mea?

  2. krutz said,

    Pula mea.. 🙂

    Nu e frumos sa le combini . Se numeste vorbit urat ! Auzi la el.. combina coaiele cu pula . Mai bine combina pula cu pizda..

    plm.. iar fac glume retarde 🙂

  3. Cristi said,

    Epic coaie.Iti vine sa te razi la coaie cand citesti asa ceva.E sublim,in pula mea.Da,stiu.Sunt vulgar.

Lasă un răspuns

