Cap. 2 – ma nigga

Aprilie 23, 2010 at 11:15 pm (Uncategorized)

-Yo.. zise el cand se trezi . Coaie.. ce plm am facut ? Cum dracu sa fac asta ? O baba ? Baa,, e babaaaa!!!! – şi izbucni in plans.
-Stai liniştit iubitu.. nu-i nimic.. zise celalalt langa el , stand gol .

-Aaaaaaaaaahhh !! – zise Dragoş şi se trezi . Pff.. ce-am putut visa :)) dupa ce ca am futut o baba , m.am mai culcat şi cu un baiat .
-Ce iubi ?
-Aaa !! Cine eşti ?
-Marian.. te culci cu mine de 1 luna … nici acum nu ma ştii ? – zise el trist .
-Ah- da.. acum imi amintesc.. tu eşti pros.. ups , iuby . Hai marsh acasa . Du-te dracu-n plm .
-Bine .. te tin eu minte.

Sunt beat si nu mai nimeresc tastele . Revin .

2 comentarii

  1. ZWK said,

    Cam tarziu ma, ce-ai patiti? Numa sexul asta cu gay nu-ti face bine. Uiti de treburile casnice, ca de exemplu scris in blog. In pula mea, rusine!

  2. ZWK said,

    hai ba, ai adormit, ce dracu faci?
    nimic nou?

Lasă un răspuns

